echipa

Andreea Vasile

Andreea este psiholog cu drept de libera practică în specialităţile consiliere psihologică experienţială individuală şi de grup şi  în psihologie educaţională, consiliere şcolară şi vocaţională şi  formator. Preocupată de dezvoltarea profesională a participat la cursuri de formare în domeniul psihoterapiei copilului, adolescentului şi familiei, conferinţe naţionale şi internaţionale în domeniul psihologiei.

Are o experienţă de peste 14 ani în lucrul cu copii, adolescenţii şi adulţii, organizând  activităţi de dezvoltare personală, lectorate pentru părinţi, workshop-uri pentru cadrele didactice.

Ceea ce o motivează în lucrul cu ceilalţi este credinţa că fiecare om are resurse interioare necesare pentru a produce schimbare, iar cea mai bună şi sigură schimbare este cea personală.

 

Cristina Rusu

Cristina este psiholog, terapeut, NLP Resonanz Master, Coach, Trainer și Formator, cu drept de liberă practică în consiliere psihologică și psihoeducațională, ocupațională și vocațională, clinică.

De peste 10 ani activează în domeniul Psihologiei și Psihoterapiei experiențialiste și cognitiv comportamentale, lucrând cu copii, adolescenți, tineri și adulți. Colaborează cu instituții publice și private unde desfășoară activități în domeniu sau participă la proiecte educaționale. Este consilier școlar la ciclul gimnazial, colaborează cu grădinițe particulare, unde, alături de alți specialiști, derulează ore de dezvoltare personală cu preșcolarii.

Crede cu tărie că motivul pentru care a ales să urmeze această călătorie fascinantă în universul complex al minții și al sufletului este dorința de a facilita drumul fiecăruia către sine și către scopul vieții lor. A descoperit de câțiva ani unelte simple, eficiente și extraordinare ale NLP-ului Resonanz. Pentru ea, acesta înseamnă descătușarea minții, conștientizarea importanței cuvintelor pe care le utilizăm în viața de zi cu zi, organizarea temeinică a vieții și a comportamentelor noastre, o ecologizare permanentă a sufletului și a minții, accesarea bagajului de resurse pe care îl deținem și activarea acestuia pentru a ne atinge obiectivele propuse pe toate palierele vieții.

 

Amalia Alexandru

Amalia este specialist în comunicare şi formator, având o experienţă notabilă în conceptualizarea programelor de educaţie non formală pentru adulţi. Este licențiată a Facultății de Litere și manager de proiecte culturale și educative, colaborând  în ultimii zece ani cu numeroase organizaţii culturale şi educaţionale pentru scrierea și implementarea unor proiecte creative https://www.linkedin.com/in/amaliaaalexandru.

Organizarea atelierelor tematice pentru copii și adolescenți în cadrul diferitelor proiecte au determinat-o să creadă că succesul educației se bazează, la orice vârstă, pe interacțiunea directă și pe descoperirea practică decât pe însușirea unor principii formale.

 

Ioana Constantin

Ioana este specialist în științele educației, cercetător științific, profesor pentru învățămâtul primar, formator, autor de programe școlare și de auxiliare pentru elevi. Absolventă a Facultății de Științele Educației, specializarea Pedagogie și a unui program de masterat în domeniul Didacticii, este interesată de schimbările de paradigmă în educație și de aplicarea metodelor active, care îl pune pe elev cu adevărat în mijlocul învățării. Este autor a numeroase articole apărute în publicații naționale și internaționale, focalizându-se și pe dezvoltarea de ateliere sau cursuri de formare pentru profesori. Întotdeauna pornește în demersul său de la cercetările derulate de Howard Gardner, cercetări în care cu siguranță putem identifica elemente de sprijin necesare schimbării în bine în învățământul românesc.

Cu o experiență amplă în predare și în lucrul cu cadrele didactice, Ioana susține cursuri de formare, ateliere și workshop-uri pentru cadrele didactice în domeniul educației interculturale, educației pentru sănătate, aplicării metodelor moderne de predare- învățare- evaluare, precum și în domeniul testelor și evaluărilor internaționale.

Pentru ea, schimbarea în educație începe cu fiecare dintre noi. Crede cu tărie în puterea exemplului și a educației autentice, de profunzime.

Ceea ce se cere de la ființele umane de mâine și ceea ce știm acum despre mintea, despre creierul și despre cultura elevilor și a profesorilor, impune necesitatea unui tip fundamental diferit de educație. O astfel de educație pentru viitor presupune nu numai cunoașterea celor mai importante forme disciplinare, ci și capaccitatea de a le folosi flexibil pentru a rezolva noi probleme și de a crea noi direcții de gândire.( Howard Gardner )